Monday, April 04, 2005

ABP

.


Ik kreeg post van een Fonds .

Een Fonds dat een paar jaar geleden, op de beurs speculeerde en een vermogen verloor .
De commissarissen hadden even niet opgelet ......

Erger nog, mijn Fonds .

Over elf jaar krijg ik 74 euri, tenzij ik trouw, dan krijg ik minder .
Helaas staat er niet bij of het per maand of per jaar is .


(Telefoon : "... per jaar, we krijgen dit soort vragen vaker......")




Ik vraag me nu af of ik :

a) blij moet zijn over iets waar ik nog elf jaar op moet wachten .
b) blij moet zijn dat ik er nog elf jaar op moet wachten .
c) droef moet zijn dat ik over elf jaar ook officieel oud ben .
d) wakker moet liggen over hoeveel rollators die euri's dan waard zijn .
e) nu bij nader inzien toch maar op moet houden met roken want zoiets laat je niet liggen

Het dreigt een warme en mooie zomer te worden ..............

Dolle Pret ! !


grjoep
steinmeijer.net

0 Comments:

Post a Comment

<< Home